Mitt Liv!

Alla inlägg under februari 2010

Av Frida - 27 februari 2010 11:09

Nu har jag suttit och redigerat massa bilder. Fula, i know! Men gillar den andra bilden enormt! (y) Första bilden, gillart!, saknar dig enormt mkt! <3

Kommentera? (a)

           Blev fula, jag vet! x) höhö Men jag gillart ändå! ;)

Av Frida - 26 februari 2010 17:18

red ut med Santos idag, dt belv dressyr.

Gick bra i början, men han var lite stel i vänster sida.

Gjorde mkt över gångar o små selpentiner.

Men sen blev han galen, kanske inte så konstig eftersom

jag inte ridit han på 3 dagar.. Så jag galoppera en lång sträcka.

Sen blev han lite mindre trött en liten bit x)

   En gammal, bild ifrån sommras. <3  

Av Frida - 25 februari 2010 17:15

Idag åkte jag, hanna, mamma, linda, sofia, stina o Therese till göteborg för att kolla på Göteborg horse show :D <3 det var skojj.

Kolla på hoppning, clinic, gymnakana o ngr mera roliga saker :D

Gick även på messan, köpte:

En brun magplatta,

Ett svart dressyrspö,

"Nackludd,"

Hästgodis

Blev inte så mkt. Men ångra att jag inte köpte en t-shirt med Santos på! ;/

       


Blev lite mörka bilder, man dt får gå bra ^^

---

Av Frida - 23 februari 2010 20:40

Skola idag. Prov imorron så jag har tränat (y)

Har även fotat lite vinterbilder :)

kommer nog imorrn, eller ngn när jag orkar.

  

So

Av Frida - 21 februari 2010 17:38

Ska snart jobba med so -.- ngn som har lust att underhålla mig under tiden? (a)

idag har det inte hänt så mkt. Ska nog snart kolla på film (y)

Kanske träna på fysik provet? Sista dagen på lovet :(     


  

Av Frida - 21 februari 2010 11:05

ngn mera än jag som saknar sommaren?! :o

    

.

Av Frida - 21 februari 2010 10:59

Har precis vaknat nu. Får se vad jag ska göra idag, antagligen titta på film (y)

Skulle egentligen på GRUS möte, men det är för snöigt på vägarna ;/

Kommentera? (a)  

Av Frida - 20 februari 2010 18:55

   Har tråkigt! Lyssnar på musik (y) Har inte gjort så mkt idag.

red Santos när det slutade snöa! blev inte så långt. Kallt..

ngn som har lust att underhålla mig? (a)

Tkr att amanda o elina ska komma hit med skräckfilmer :') ♥

Presentation


Jag som äger denna blogg heter Frida och är 13 år.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards